niedziela, 21 września 2014

Album dla Gabi

Mój pierwszy mini album zrobiłam z okazji 18-tych urodzin mojej chrześnicy.
W albumie umieszczę zdjęcia jubilatki od urodzenia aż do chwili obecnej. Niestety, nie mogę tego pokazać.
Papiery to Prima Epiphany z pada 6x6.
Korzystałam z tutoriali na blogu My Sisters Scrapper oraz z dobrych rad Joanny i Gosi. Dziękuję :)
Dużo zdjęć będzie, przepraszam.










 Na czarne maty do zdjęć nałożyłam białe kartoniki, które imitują zdjęcia.
*****
Album zgłaszam na wyzwanie "Chwile warte wspomnień" w Scrap Shopie.


oraz do TricksArt na wyzwanie "Pierwszy raz"

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!!!

23 komentarze:

  1. Świetny!!!! Kolorystyka i dodatki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeeepiękny! Zbieram się już chyba od roku za zrobienie takiego albumu. Mozę ten album będzie moją motywacją? Bo cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... szczęka mi opadła... Zdjęcia są wspaniałą dokumentacją dzieła jakie stworzyłaś! Fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! rewelacja! zatkało mnie! super kolorystyka! naprawdę cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i dopieszczony album, wspaniale zadbałaś o wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Un album meraviglioso, originale ed unico...carte e tonalita' di colore sono stupefacenti...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny, dopracowany, bedzie urocza pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny i bardzo elegancki przez kolory - takie dorosłe i bardzo modne (przynajmniej na ubraniach, ale to się chyba przekłada na wszystko!),podziwiam ilość szczegółów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma za co przepraszać że dużo zdjęć bo bardzo fajnie się go ogląda dla mnie mogło by być nawet więcej i każde bym obejrzała :)) Cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Jest prześliczny!!!! podziwiam. :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest CUDOWNY!!! Bardzo mi się podoba, każdy jego centymetr :)
    I dzięki wielkie za dołączenie do zabawy w TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fenomenalny :) dobrze, że tyle zdjęć, bo nie mogłam się napatrzeć na detale :D i strasznie podoba mi się jego kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Robi wrażenie! Podziwiam, bo dzieło jest spore. Kolory - bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ;) Dziewczęcy , romantyczny i dopracowany w każdym szczególiku ;) Papiery są przecudne, właśnie dzisiaj wzięłam je do ręki i od razu pomyślałam o... albumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały! Co za precyzja wykonania, co za detale - niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny!!!! REWELACYJNY prezent i pamiątka!!!!! Będzie efekt WOW jak nic!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! To się nazywa album, klimatyczny bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ! to po prostu jak widzę pierwsze słowo jakie przychodzi na myśl po jego zobaczeniu ! jest naprawdę fenomenalny, zjawiskowy i idelany ! podziwiam kazdy detal i każdą stronę !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny album!! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to zachwycające cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Śliczny album :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)