wtorek, 17 czerwca 2014

Nie zapomnij mnie

Z papierów LemonCraft "Nie zapomnij mnie" zrobiłam kartkę i pudełko - komplecik ślubny.
Tekturkę potraktowałam perłową mgiełką.
Kwiatuszki zrobiłam przy pomocy wykrojnika La La Land Craft - Water Lily i wskazówek Asi.
Mimo że na papierze niezapominajki to u mnie stokrotki, przynajmniej niebieskie :)),
dodałam też tekturkowe gałązki zAnemone.
Koronkowy border to prezent od Izy.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrapek.pl "W tajemniczym ogrodzie"

oraz do Craftbar na wyzwanie Monochromatycznie.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem!

21 komentarzy:

  1. cudowna karteczka:) cudne stokrotki:) piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka ma bardzo fajny kształt, do tego jest bardzo ciekawa przez te elementy ażurowe, stokrotki są idealnym dodatkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś najlepsza!!! Kartka jest rewelacyjna :))
    PS. naprawdę nie musisz mnie tak reklamować, cieszę się, że się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu! Przechodzisz sama siebie, ta kartka jest bossska!
    Te warstwy ślicznie się prezentują i jak fajnie wkomponowane tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fenomenalny komplecik....CUDO

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny, ciekawy kształt kartki i piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy kształt wybrałaś:) Fajnie widać warstwy, no i ta koronka niesamowita- cudnie się to wszystko razem prezentuje:) Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudna!!! i fantastyczny kształt, a te kwiatki! wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna. Oryginalny kształt, bosko wykorzystany papier i w dodatku super kwiaty. Nic tylko podziwiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ottimo abbinamento di dies e di colori... la scatola e' meravigliosa...un abbraccio Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycająca :) te kwiatki, kształt :) jesteś kartkowym geniuszem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kompozycja kolorów, odcieni, dodatków. Efekt końcowy rewelacyjny - niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od niemal godziny siedzę i oglądam Twoje kartki. Jedna piękniejsza od drugiej... Zakochałam się w tych cudownych ażurkach i pięknych kwiatuszkach :) Będę zaglądać i podglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca, niebanalna kompozycja i bardzo urokliwe kwiaty. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Totalnie zachwycona jestem :) piękna kartka, cudowne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny komplet. Kartka ma wspaniale warstwy i 'koronkowe' dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękna! Komplet jest zachwycający, kolory, kształt, kwiaty, dodatki, wszystko pasuje i tworzy piękną całość. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudo - piękna "frywolitkowa" robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna ta kartka! Bajeczna, cudna, fantastyczna, no już nie wiem, jak jeszcze napisać! Po prostu brak mi słów i szczęka mi opadła! Gratuluję wygranej w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie zachwycająca kartka, taka delikatna i lekka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)