środa, 5 marca 2014

Zielono mi

Znajoma poprosiła mnie o kartkę dla swojej Mamy, która obchodzi właśnie 80-te urodziny.
Piękny jubileusz. Sugestia dotycząca koloru brzmiała: zielony, bo to ulubiony kolor Mamy.
Namęczyłam się srodze dobierając papiery. Nie przypuszczałam, że zielony może sprawić tyle kłopotów, odcieni moc: limonkowy, pistacjowy, morski, groszkowy, oliwkowy, malachitowy...
W końcu wybrałam papiery z kolekcji "Usłane różami II" i "Gaj Oliwny" UHK.



Do kartki zrobiłam pudełko wg kursu Malgodii.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Mama" do Fabryki 212
*****
Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za komentarze o poprzedniej kartce :*
Pozdrawiam !!!

18 komentarzy:

  1. Przepiękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooooooooo jak ja lubie ten papier! pięknie go użyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna...po pierwsze kształt, po drugie lekko koronkowo - retro, a do tego śliczna kompozycja kwiatowa, kolory dobrane idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. CHE MERAVIGLIA AGNIESZKA...molto molto bella e originale...i colori sono stupendi...un abbraccio Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś piękny szary odcień zieleni :) kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, koronkowa robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie stonowane kolory i wyszło delikatnie i na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, stonowane kolorki są idealne dla dostojnej starszej pani :)) Pytałaś na moim blogu o wykrojnik, którym wycięłam kwiatki - przykro mi, nazwy zupełnie nie pamiętam, szukałam go w sklepach internetowych, ale nigdzie go obecnie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale współgrają ze sobą wybrane przez Ciebie papiery, komplet jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!!!! Też mam ten wykrojnik i jestem w nim zakochana :)))) Zrobiłaś świetną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. so beautifull!! thank you that you do with us, "Fabrika212")

    OdpowiedzUsuń
  12. Очень красивая и оригинальная открытка! !) Спасибо, что вдохновились нашим заданием) ЧБ Фабрика 212! Настя)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy robisz! Pozwolisz, że rozgoszczę się na dłużej...?
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszło! Jubilatka z pewnością była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)